شرایط خدمات و ابطال گارانتی:
- پذیرش دستگاه تنها با ارائهی اصلِ کارت گارانتی، کارت ملی، جعبهی گوشی و فاکتور خریدِ معتبر و ممهور به مهر فروشگاه میسر میباشد.
- آورندهی رسیدِ پذیرش به عنوان صاحب کالا شناخته میشود و در صورت مفقود شدن آن، باید سریعا به شرکت اطلاعرسانی شود.
- حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی بر عهده مالک دستگاه میباشد و مرکز خدمات گارانتی مسئولیتی در قبال تهیه نسخه پشتیبان ندارد.
- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال محافظ صفحه و لنز ندارد و در صورت نیاز میتواند آنها را از روی گوشی حذف کند.
- ایرادات ظاهری گوشی باید قبل از رجیستر کردن آن به مرکز خدمات اعلام شوند، در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.
- وضعیتِ نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیصِ کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت فقدان شرایط گارانتی، به مشتری اطلاعرسانی خواهد شد.
- گوشی شما از تاریخ فعالسازی به مدت 18 ماه دارای گارانتی طلایی خواهد بود و همچنین به مدت 5 سال شامل پشتیبانی و تامین قطعات میشود.
- کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت، مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده انجام میگیرد.
- شرکت فقط در قبال گوشیهایی که تحت خدمات گارانتی همراه گستر نقره فام میباشند، مسئولیت دارد.
- مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرمافزاری IMEI، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
- هرگونه آسیب فیزیکی، شکستگی، ضربه، تاب خوردگی، رطوبت، حرارت و نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث ابطال گارانتی دستگاه میگردد.
- استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد.
- مشکلات ناشی از دانلودِ هرگونه نرمافزار که توسط شرکت سامسونگ، شیائومی و اپل یا به عبارتی شرکت تولید کننده، تایید نشده باشد، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root ، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
- مسئولیت قفل دستگاه، گوگل اکانت و اپل آی دی و هرگونه رمز و کد ریجستری با مشتری میباشد و در صورت فراموش کردن آنها، دستگاه از گارانتی خارج میشود.
- حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.
- کالاهایی که تعویض یا تعمیر میشوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی میباشند.
زمان کار شرکت بجز ایام تعطیل، شنبه الی چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و روزهای پنجشنبه تا ساعت 14 میباشد.